Sapu Tangan / Tuala

Item : Sapu Tangan Pau
Code : FZ016
Harga : RM1.50/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna
Item : Sapu Tangan Lolipop
Code : FZ005
Harga : RM0.90/pc
Saiz : Panjang Lidi 5cm
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna
Item : Sapu Tangan Petak
Code : FZ006
Harga : RM0.70/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Kayu Manis
Code : FZ007
Harga : RM0.70/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna
Item : Sapu Tangan Bunga Ros
Code : FZ017
Harga : RM0.70/pc
Saiz : Panjang Lidi 15cm
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Kek Gulung
Code : FZ023
Harga : RM1.00/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Kipas Bulat
Code : FZ024
Harga : RM0.70/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Bag Love
Code : FZ036
Harga : RM0.90/pc
Saiz : 8 x 8cm
Packing : 25pcs/pack/color
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Love Bersudu
Code : FZ039
Harga : RM1.30/pc
Packing : 20pcs/pack/color
Warna : Pelbagai warna

Item : Tuala Beg Love Gold
Code : FZ040
Harga : RM1.30/pc
Packing : 20pcs/pack
Warna : Gold

Item : Sapu Tangan Comel
Code : FZ041
Harga : RM1.00/pc
Packing : 100pcs/pack/color
Warna : Pelbagai warna

6 comments:

  1. Saya berminat dengan sapu tangan pau & tuala kek gulung..Kalau saya order dalam 500 boleh dapat diskaun ke?Penghantaran mcm mane?Saya ingat nak order 250 sapu tangan pau & 250 tuala kek gulung..Nor (norzarith@jakoa.gov.my)

    ReplyDelete
  2. Assalam...saya berminat dengan sapu tangan tuala kayu manis & tuala kek gulung..Kalau saya order dalam 1000 boleh dapat diskaun ke?Penghantaran mcm mane?Saya ingat nak order...bleh cntact sy nietinaziera_1705@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Assalam...boleh saya minta untuk beli sapu tangan kecil sahaja untuk borong?
    blh cntct sy .. alininsyirah9482@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Salam. Bleh sy rau size tuala kayu manis?

    ReplyDelete
  5. cantik gubahannya..cantik dan menarik^_^

    ReplyDelete
  6. Thanks and that i have a tremendous present: How Much For House Renovation Uk renovations to increase home value

    ReplyDelete